Jak podle vás politické strany zvládají svoji propagaci a tvorbu své image?
Styl politického marketingu českých stran a hnutí se pozvolna mění. Posílila role lídrů a snaha překládat raději vybraná témata, než stranický program.
Politici se snaží prosadit na sociálních sítích, ale zároveň i častěji vyrážejí do terénu bavit se s občany z očí do očí.
Jak jim to jde? Jak podle vás strany zvládají svoji propagaci, tvorbu své image?
Dvě nejsilnější vládní strany (ČSSD a ANO) mají za sebou své sjezdy. Co se veřejnost o jejich směřování dozvěděla?
Má volič, pokud není insider, šanci poznat ideové a personální zázemí těch, kteří se ucházejí o jeho přízeň? A má o to zájem?
Tradiční strany v minulosti voliče otrávily. Už někdo našel recept na to, kudy dál? A nehrozí stejný osud i těm, kteří se nyní hřejí na výsluní popularity?
Říká se, že o peníze jde až v první řadě. Mohou finance vynaložené na jakoukoli kampaň zajistit politické straně či hnutí opravdu dlouhodobý úspěch?
Hostem Lucie Vopálenská byl v pondělí 16. března od 19:10 odborník na politický marketing Jakub Horák.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka