Je Blanka tunel?

18. září 2015
03471950.jpeg

Tuto sobotu konečně začnou jezdit auta novým pražským tunelem Blanka. Nejdelší městský tunel v Evropě se nakonec budoval dlouhých osm let, o čtyři roky déle, než se plánovalo. A včetně napojení stál 43 miliard korun, o desítky procent více, než měl původně stát.

Blanka by měla zkrátit průměrnou dobu průjezdu českou metropolí o čtvrt hodiny. Magistrát však také předpokládá, že její otevření způsobí na některých místech dopravní komplikace.

Mělo podle vás budování tunelu Blanka smysl? Pomůže pražské dopravě? Co se musí ještě dobudovat, aby se Praha zbavila tranzitní dopravy?

Hostem Petra Schwarze byl v pátek 18. září 2015 v 19:10 hod. prof. Pavel Přibyl, vedoucí Ústavu dopravních systémů Fakulty dopravní ČVUT.

autor:Petr Schwarz
  • Diskuse