Petr Honzejk: Vláda na tiktoku a tragédie zdejší covidové komunikace
Vládní komunikace v době koronaviru je přinejlepším rozpačitá. Pozdvižení, výsměch až odpor vyvolal pokus úřadu vlády dostat se s kampaní přes mladé influencery na dětskou sociální síť TikTok. Jenže upřímně řečeno, právě tohle ten nejmenší problém. Kdyby fungovala systematická kampaň, proč by nemohla být i na všech sociálních sítích? Naopak by na nich být měla. Problém je jinde: A sice v tom, že žádný systém neexistuje.
Autor je komentátor Hospodářských novin
Související
-
Karel Hvížďala: Důvody zmatené komunikace
Co odhalil souběh koronové a ekonomické krize? Odpověď zní: marketing ANO proměnil politiku v permanentní předvolební kampaň i v době krize.
-
David Klimeš: Zlepšenou komunikací k co nejdelší karanténě
Komunikace české vlády během září vejde do učebnic: místo jednotné krizové komunikace kabinet ukázal, jak rychle a kompletně zničit důvěru národa ve vyhlašované restrikce.
-
Romancovová: Koronakrize ukazuje, jak je v Česku až trestuhodný nedostatek strategické komunikace
Když v roce 2017 založila Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám, zvedla se vlna kritiky. „Bylo těžké dělat cokoliv jiného, než odrážet útoky,“ říká Eva Romancovová.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.