Petr Honzejk: Proč má ANO zase nejlepší kampaň a co dělá opozice špatně
Do voleb zbývá jedenáct týdnů týdnů a je možné říci, že Andrej Babiš přeci jen v něčem říká čístou pravdu: ANO bude mít opět nejlepší kampaň. Proč to lze tvrdit? Protože dobrá kampaň je taková, které se daří být neustále před konkurencí, překvapovat, nastolovat témata. A také efektivně protivníky špinit a zatlačovat je tak do defenzívy. To všechno tým Andreje Babiše zvládá zatím dokonale, na rozdíl od týmů koalic Pirátů a Starostů i Spolu.
Autor je komentátor Hospodářských novin
Související
-
Návrat témat z hřbitova volební rétoriky. Kampaň sto dnů před volbami očima Jindřicha Šídla
Lenka Kabrhelová mluví s komentátorem Seznamzprávy.cz Jindřichem Šídlem.
-
Lukáš Jelínek: Zmrazení platů politiků by bylo sympatickým gestem, kdyby z něj Babiš nedělal kampaň
Aby se neřeklo, že vláda utrácí, zavelel Babiš k šetření. Nebudou se zvyšovat platy státních zaměstnanců, ačkoliv se za epidemie zdravotníci, učitelé i úředníci zapotili.
-
Místo programu spíš politické emoce. S reportérkou o předvolební kampani Roberta Šlachty
Podcast Vinohradská 12 s Terezou Šídlovou o předvolební kampani Roberta Šlachty.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Víte, kde spočívá náš společný ukrytý poklad? Blíž, než si myslíte!
Jan Rosák, moderátor
Slovo nad zlato
Víte, jaký vztah mají politici a policisté? Kde se vzalo slovo Vánoce? Za jaké slovo vděčí Turci husitům? Že se mladým paním původně zapalovalo něco úplně jiného než lýtka? Že segedínský guláš nemá se Segedínem nic společného a že známe na den přesně vznik slova dálnice? Takových objevů je plná knížka Slovo nad zlato. Tvoří ji výběr z rozhovorů moderátora Jana Rosáka s dřívějším ředitelem Ústavu pro jazyk český docentem Karlem Olivou, které vysílal Český rozhlas Dvojka.