Farma v jeskyni rozvíjí komunikaci mezi diváky a performery, a to přes pohyb, popisuje režisér
Režisér Viliam Dočolomanský vede už dvě desetiletí respektovaný divadelní soubor Farma v jeskyni, kde se víc než slovům důvěřuje tělu a pohybu. Před časem tvrdil, že slovy se snáz falšuje – na úrovni těla to ale tak snadné není. „Vlastně se asi dá falšovat i na úrovni těla, ale je to těžké,“ doplňuje v pořadu Hovory.
Čtěte také
„Myslím to tak, že primárně v souboru rozvíjíme komunikaci mezi diváky a performery, a to skrze pohyb,“ říká Dočolomaský.
„Jde to vlastně až na základní, bazální způsob komunikace, jaký jsme kdysi mezi sebou měli, jak jsme se vnímali. A myslím, že zažívat, zvlášť v současném světě, podobný zážitek, vnímat dynamiku pohybu, tak to nás to může velmi silně až emotivně působit. Dokonce nás to může vzbudit,“ myslí si.
Celé Hovory Petra Viziny najdete v audiozáznamu.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka