Studenti a virální marketing
Díky své masovosti a snadné distribuci mají virální videa velké využití v oblasti marketingu. Náklady na ně jsou navíc mnohem menší než na klasickou reklamu. Jaký je váš názor na využití virálních videí v marketingu? Co stojí za jejich úspěchem? Mohou mít větší dopad než klasická reklama?
Virální videa porážejí v počtu shlédnutí mnohé televizní pořady a předhánějí se ve sbíraní "lajků". Připojit se k internetu a nebýt jimi "nakažen", je téměř nemožné. Své označení ostatně dostala podle toho, že se šíří jako virus - lidé si mezi sebou šokující nebo vtipné spoty sami přeposílají a sdílejí je na sociálních sítích.
U virálních videí je nejdůležitější originalita a dobrý nápad, pokud se v nich propaguje i nějaká značka, neklade se na ni velký důraz, ale objevuje se spíše mimochodem.
Diskutujte o tématu na Facebooku.
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Vždycky jsem si přál ocitnout se v románu Julese Verna. Teď se mi to splnilo.
Václav Žmolík, moderátor


Tajuplný ostrov
Lincolnův ostrov nikdo nikdy na mapě nenašel, a přece ho znají lidé na celém světě. Už déle než sto třicet let na něm prožívají dobrodružství s pěticí trosečníků, kteří na něm našli útočiště, a hlavně nejedno tajemství.