Petr Honzejk: Lži ve volební kampani ničí demokracii
Volby jsou v podstatě marketingová záležitost. Partaje nabízejí svůj produkt – program. Volič od nich kupuje – svou budoucnost. Zatímco kodex komerční reklamy existuje, kodex vedení volební kampaně ne. Kampaň před volbami se stupňuje a koncentrace nesmyslů stoupá. Babiš tvrdí, že Piráti chtějí sebrat lidem byty a nastěhovat do nich migranty. Okamura na svém jarmarku přesvědčuje, že za jeho vlády bude vejce za dvě kačky a brambory za bůra. Všechno to jsou s odpuštěním koniny.
Autor je komentátor Hospodářských novin
Související
-
Lukáš Jelínek: Nudní a šediví vyzyvatelé nahánějí voliče Babišovi
Po volbách 2017 nám nějaký čas vládl menšinový jednobarevný kabinet hnutí ANO. Byli jsme do poslední chvíle napjatí, zda Andrej Babiš zláká do koalice sociální demokracii.
-
Jindřich Šídlo: Jmenuji se Okamura a budu s vámi vládnout
Když se bavíme o předvolebních průzkumech, řešíme obvykle stále stejné otázky: Kdo volby vyhraje? Bude to ANO, aby prezident mohl jmenovat novým premiérem Andreje Babiše?
-
David Klimeš: Volby bez volebních témat
Z průzkumu pro Český rozhlas vyplynulo, co Češi považují za důležitá témata, na která by jim strany měly dát jasnou odpověď. Pro 91 procent Čechů je to stav zdravotnictví.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor
3x Karel Klostermann
Komplet obsahuje dva šumavské romány Ze světa lesních samot, V ráji šumavském a povídkový soubor Mrtví se nevracejí z pera klasika české literatury Karla Klostermanna (1848 - 1923), který tomuto kraji zasvětil celé své dílo.