Měli bychom stále vystupovat ze své komfortní zóny, říká zakladatelka Zásilkovny Kijonková

25. červen 2022

Pandemie koronaviru nebývale nahrála růstu české e-commerce, inflace a znovuotevření kamenných prodejen ale nákupy přes internet znovu trochu utlumila. Petr Šimůnek se zeptá Simony Kijonkové, zakladatelky logisticko-technologického holdingu Packeta, pod který patří česká Zásilkovna.

Simona Kijonková překvapila nedávným krokem stranou od logistického byznysu, když uvedla svou první kolekci brýlí, které sama navrhla. A nevylučuje, že se designem nebude zabývat i v budoucnu.

„Člověk nikdy neví. Myslím, že bychom měli pořád vystupovat ze své komfortní zóny. Ve svém životě už jsem dělala úplně všechno: od třinácti let jsem hlídala děti, uklízela toalety, umývala nádobí, dělala jsem servírku při škole a mohla bych pokračovat. Pořád mám takový pocit, že bych chtěla zkoušet nové věci, tak jsem se v 45 letech postavila do role modelky a tu kolekci ještě nafotila,“ směje se podnikatelka.

Poslechněte si celý pořad 2 x 2 Petra Šimůnka.

Spustit audio

Související