HLASUJTE: Myslíte si, že vaše děti nerozumí textu, a tak neumějí číst?

Poslechněte si celé Radiofórum
Podle zjištění České školní inspekce mají naši potomci problém porozumět textu, který právě přečetli, a dá se tak zároveň tvrdit, že vlastně neumějí číst.
Jaká by měla být internetová gramotnost dětí?

O novém projektu Dítě v síti mluvíme s jeho autorem Janem Müllerem. Čím se liší od ostatních projektů? A koho chce oslovit především?
ČŠI zjišťovala čtenářskou gramotnost u žáků 9. tříd a u druhých ročníků středních škol. Uspěli jen gymnazisté, ale stanovený minimální počet bodů překonali velmi těsně.
Dnešní Radiofórum se vás ptá:
Může za špatné čtenářské dovednosti dětí rodina, jak tvrdí učitelé?
Není ve vyučovacích hodinách moc gramatiky na úkor práce s textem?
Jaký vliv na schopnosti žáků mají počítačové hry a video?
Umí se děti soustředit?
Napište nám do komentářů, hlasujte v této anketě, nebo napište na Facebook a Twitter (#Radiofórum). Hlavně ale poslouchejte živé vysílání Plusu od 12:34.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka