Proč České dráhy utrácely nejvíc za reklamu v médiích Agrofertu? Šlo o vlastníka, říká reportérka ČRo
21. květen 2020
Státní dopravce České dráhy utrácí neobvykle velkou část peněz za reklamu v médiích skupiny Mafra. Vydavatelství, které patří do holdingu Agrofert ze svěřenských fondů premiéra Andreje Babiše (ANO), od roku 2015 inkasovalo od ČD více než 112 milionů Kč. To je násobek toho, co získaly jiné mediální domy. Podle svědectví bývalého šéfa ČD navíc byl na upřednostnění Mafry „zájem“. Lenka Kabrhelová mluví s reportérkou Radiožurnálu Markétou Chaloupskou.
Editace: Matěj Válek
Rešerše: Zuzana Kubišová
Rešerše: Zuzana Kubišová
Zvukový mistr:
Martin Hůla
Hudba:
Martin Hůla
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Vždycky jsem si přál ocitnout se v románu Julese Verna. Teď se mi to splnilo.
Václav Žmolík, moderátor


Tajuplný ostrov
Lincolnův ostrov nikdo nikdy na mapě nenašel, a přece ho znají lidé na celém světě. Už déle než sto třicet let na něm prožívají dobrodružství s pěticí trosečníků, kteří na něm našli útočiště, a hlavně nejedno tajemství.