Radiožurnál je stále nejposlouchanější rádio v Česku. Denně ho poslouchá přes 860 tisíc lidí
Radiožurnál zůstává nejposlouchanějším rádiem v Česku. Ukazují to nové výsledky měření poslechovosti rádií. Na stupni vítězů stojí s Impulsem a Evropou 2. Podíl Českého rozhlasu na poslechovosti se opět zvýšil, a to na 27,3 procent. Celkem poslouchá Český rozhlas 1 618 tisíc posluchačů denně a 2 717 tisíc posluchačů týdně. Děkujeme!
Denně včetně noci si Radiožurnál zapne 861 tisíc lidí. Druhým nejposlouchanějším rádiem v Česku je Impuls. Ten poslouchá bezmála 700 tisíc lidí denně. A třetí je Evropa 2, kterou si naladí každý den asi 650 tisíc lidí. Následuje rádio Blaník nebo Frekvence 1. Oproti předchozímu měření tam nejsou žádné zásadní změny a z hlediska týdenní poslechovosti je pořadí stejné. Radiožurnál poslouchá alespoň jednou týdně přes milion šest set tisíc posluchačů.
Čtěte také
Mírné posilování posluchačského jádra registrujeme u mladé sportovní stanice Český rozhlas Radiožurnál Sport s 24 tisíci posluchačů denně a 38 tisíci týdně.
Sesterská analyticko-publicistická stanice Český rozhlas Plus si také vede dobře – má 134 tisíc posluchačů denně a dařilo se i stanicím Dvojka nebo Vltava.
Zpravodajské stanice zvýšily dosah
„Jsem rád, že naše zpravodajské stanice zvýšily svůj dosah v druhé polovině loňského roku, kdy jsme se věnovali podstatným tématům celospolečenského dosahu - kampani k prezidentským volbám, eskalujícímu konfliktu na Ukrajině, dopadům rostoucí inflace i energetické krize nebo předsednictví České republiky v Radě EU,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Čtěte také
„Rovněž mě těší posílení pozic u našich programových a regionálních stanic. Výsledky poslechovosti dokládají silné postavení Českého rozhlasu na rádiovém trhu, které je pro nás tím nejlepším dárkem k letošnímu stému výročí vzniku Českého rozhlasu,“ dodal René Zavoral.
Stabilní pak zůstává poslechovost regionálních stanic Českého rozhlasu s výsledkem 408 tisíc posluchačů denně a 714 tisíc týdně. Mezi jednotlivými regionálními stanicemi Českého rozhlasu zůstává dlouhodobě nejúspěšnější Český rozhlas Brno, který si naladí denně 95 tisíc a týdně 174 tisíc posluchačů.
Související
-
Radiožurnál v novém. Nejposlouchanější rádio v Česku mění vizuální identitu
Radiožurnál představuje druhou fázi marketingové kampaně ke své nové vizuální identitě. Seznamte se s tvářemi těch, jejichž hlasy dobře znáte z vysílání.