Následky distanční výuky? Není to tragédie, ale téměř 60 procent škol zaostává, ukázala studie
5. říjen 2021
Distanční vzdělávání během pandemie koronaviru se podepsalo na matematické a čtenářské gramotnosti žáků pátých ročníků základních škol. Ukazuje to nejnovější studie agentury PAQ Research. Do studie se zapojilo zhruba 2200 žáků z téměř devadesáti škol. „Není to tak tragické, aby se hovořilo o ztracené generaci, ale musí se to dohánět pomocí doučování a dalších cílených opatření ve školách,“ uvádí jeden z autorů studie, sociolog Daniel Prokop.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Přijměte pozvání na úsměvný doušek moudré člověčiny.
František Novotný, moderátor


Setkání s Karlem Čapkem
Literární fikce, pokus přiblížit literární nadsázkou spisovatele, filozofa, ale hlavně člověka Karla Čapka trochu jinou formou.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
‚Bezosova svatba je symbolem toho, co je ve světě špatně.‘ V Benátkách se protestuje proti jejímu konání
-
Babiš a Nagyová nemohou být zproštěni viny. ‚Dokazování neumožňuje jiný závěr,‘ píše vrchní soud
-
Po vlně veder přijdou opět bouřky s kroupami, varují meteorologové. Vysoké teploty se ale v týdnu vrátí
-
ONLINE: Írán porušil klid zbraní, tvrdí Izrael s tím, že zastavil další útok. Tamní režim to v médiích popírá