Krása zpěvu se střetávala s něčím temným, co je pod tím. Ten kontrast mě zajímal, říká režisér Provazník
Jeho první sólový film Sbormistr je volně inspirovaný kauzou kolem Bambini di Praga. Rád by ale, aby měl obecnější platnost. „Do devadesátek jsem film zasadil kvůli tomu, že mně tehdy bylo jako hlavní představitelce, byla v tom lehká nostalgie. Příběh sbormistra je pro devadesátky příznačný. Doba se neohlížela na nic a neměla zpětné záklopky,“ říká ve Vizitce.
Ondřej Provazník, scenárista, režisér. Moderuje Karolína Koubová
Je handicap nebo výhoda mít silné téma, ale zároveň tolik zatížené tím, čím bylo, čím stále je? A v čem všem dbal na to, aby příběhem nebyly herečky traumatizované? Ptá se Karolína Koubová.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
Jana Micenková: Krev je jenom voda. Rodina může být horor tvého života
-
Leoš Kyša: Syndikát. Mrazivá detektivka o nebezpečném pronikání umělé inteligence do našich životů
-
Bohumil Hrabal: Proluky. Kersko, jeho obyvatelé i Hrabalovy kočky jako rámec situace po okupaci 1968
-
Jaroslav Havlíček: Neviditelný. Ctižádostivý racionalista naráží na temná zákoutí lidské psychiky
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka


Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.