Umělá inteligence zahlcuje reklamu. AI musíme akceptovat a držet na uzdě, říká specialista

16. duben 2025

Největší audioportál na českém internetu

AI, umělá inteligence, generování, miss AI | Foto: Pexels, Licence Pexels, ©

Umělá inteligence zasahuje už i do práce reklamních agentur. Budou copywriteři či grafici brzy bez práce?

Saša Michailidis se ptá výkonné ředitelky Asociace komunikačních agentur Kateřiny Hrubešové a technologického evangelisty a specialisty na AI v reklamě Jana Sudy. Umělá inteligence výrazně zasahuje do práce reklamních agentur. Jaké nástroje AI a k čemu v reklamkách využívají? Ohrožuje umělá inteligence práci copywriterů či grafiků? Jaké jsou naopak výhody používání AI v reklamní branži?

Moderuje: Saša Michailidis
Editorka: Lenka Buriánková

Poslouchejte od pondělí do pátku od 16:30 živě na Vltavě nebo ze záznamu na našem webu, v aplikaci mujRozhlas a na dalších podcastových platformách.

Chcete nám něco vzkázat?
Své komentáře nebo tipy posílejte na adresu: akcent@rozhlas.cz.

Mohlo by vás zajímat

Nejposlouchanější

Více z pořadu

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.