Umělá inteligence zahlcuje reklamu. AI musíme akceptovat a držet na uzdě, říká specialista

Umělá inteligence zasahuje už i do práce reklamních agentur. Budou copywriteři či grafici brzy bez práce?
Saša Michailidis se ptá výkonné ředitelky Asociace komunikačních agentur Kateřiny Hrubešové a technologického evangelisty a specialisty na AI v reklamě Jana Sudy. Umělá inteligence výrazně zasahuje do práce reklamních agentur. Jaké nástroje AI a k čemu v reklamkách využívají? Ohrožuje umělá inteligence práci copywriterů či grafiků? Jaké jsou naopak výhody používání AI v reklamní branži?
Poslouchejte od pondělí do pátku od 16:30 živě na Vltavě nebo ze záznamu na našem webu, v aplikaci mujRozhlas a na dalších podcastových platformách.
Chcete nám něco vzkázat?
Své komentáře nebo tipy posílejte na adresu: akcent@rozhlas.cz.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
Miroslav Hlaučo: Letnice. Poslechněte si četbu z vítězné knihy Magnesia Litera
-
Hallgrímur Helgason: Ženská na 1000°. Drsná i humorná zpověď prezidentské vnučky z Islandu
-
Viktorín Šulc: Etuda z odvrácené strany. Alois Švehlík a Vladimír Dlouhý na stopě brutálnímu vrahovi
-
Vilém Mrštík: Pohádka máje. Lubomíra Sonková a Jiří Štěpnička v idylickém příběhu o lásce
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka


Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.