Litomyšl chce nalákat turisty z celého světa
Tento měsíc se objeví na satelitních televizích reklamní spot na české památky UNESCO. Propagační kampaň potrvá tři měsíce a zaměří se hlavně na evropské turisty. Pokračuje mluvčí Litomyšle Michaela Severová.
"V polovině října se rozletí do světa reklamní spot, který má za úkol představit Českou republiku jako UNESCO velmoc. Má samozřejmě nalákat potencionální klienty k návštěvě měst UNESCO. Při výběrovém řízení jsme hledali nějaký dobrý nápad, který ukáže naše skvosty nejen jako "baráky", ale chtěli jsme ukázat, že všechny objekty mají svoji vnitřní energii a žijí svým vlastním životem. Diváci se dočkají toho, že sochy a obrazy ve spotu ožívají."
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Kauza družstva Sumway: soud trestal jen za podvod s výstavbou seniorského domu Vojnice, padlo odvolání
-
Závěry z úvěrových smluv: sokolové budou požadovat náhradu škody po bývalé starostce a jednateli
-
OVĚŘOVNA: Houbaření od léta jen s povolenkou? Pouze kreativní nesmysl, reagují Piráti
-
Měli jsme se vás zastat, omluvili se slovenští umělci Čaputové. Ta si musela otřít slzy