Básnické čtení je přežitek. Budoucnost je bodyart, performance a sound, zní z festivalu poezie
Saša Michailidis se ptá dramaturga Divadla Oskara Nedbala v Táboře, básníka Libora Staňka a básnířky, literární recenzentky Kláry Krásenské. Jihočeský Tábor ovládnou básně. Od pátku do neděle se tam koná první ročník multižánrového festivalu současné poezie v prostoru s názvem Poezie je. Jak se básnická tvorba prolíná do dalších uměleckých oborů? Jak básně moderně prezentovat?
Poslouchejte od pondělí do pátku od 16:30 živě na Vltavě nebo ze záznamu na našem webu, v aplikaci mujRozhlas a na dalších podcastových platformách.
Chcete nám něco vzkázat?
Své komentáře nebo tipy posílejte na adresu: akcent@rozhlas.cz.
Mohlo by vás zajímat
Nejposlouchanější
-
George Bernard Shaw: Domy pana Sartoria. Komedie o tom, že obchod s chudobou kvete v každé době
-
Pavel Juráček: Deník. Monumentální dílo významného filmového režiséra
-
Arthur Schnitzler: Dokolečka, dokola. Skandální a skvěle obsazená komedie útočí na dobré mravy
-
Václav Bauman: Paci, paci, pacičky. Otevřená výpověď o hledání sexuální identity v době normalizace
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka