V politické show je Zeman jako ryba ve vodě, tvrdí mediální expert Köppl

21. listopad 2017
Daniel Köppl

Kampaň před lednovými prezidentskými volbami je v plném proudu. Přesto stále panují otazníky, co všechno je možné do ní zahrnout a co naopak lákáním voličů není. Spory trvají hlavně kolem aktivit současné hlavy státu.

„Všechno je kampaň. Ale oddělujme, co dělal Miloš Zeman předtím, a co dělá teď jinak a jaké jsou jeho motivy,“ uvedl v pořadu Pro a proti mediální teoretik a výkonný ředitel Empresa Media Daniel Köppl. Podle něj je hlavní problém v samotném zákoně o přímé volbě prezidenta. „Politika se změnila, je to víc show. V té je Miloš Zeman jako ryba ve vodě. Přesně ví, čím vyvolá mediální pozornost. Jeho provokace novinářů jsou velmi vděčné, protože většina z nich nepochopila, že mu dělá službu, když reagují a zadarmo.“

Marketingový expert Vilém Rubeš je přesvědčen, že všechno, co Miloš Zeman dělá, je kampaň. „Miloš Zeman říká, že nedělá kampaň, ale kampaň běží.“ „On sám dobře ví, že kampaň dělá. Pro jeho voliče je velmi správné, když říká, že kampaň nedělá, ale dělá ji, protože ho tak mají za chytráka, který se vyhnul podivným pravidlům, které si Praze určují.“ Podívejte se na videozáznam celé diskuze:

Spustit audio
  • Krátká zpráva