Nežijeme vně médií, ale přímo v nich. Kam směřuje jejich vývoj?

15. květen 2016
03523269.jpeg

Záliba v živém streamování a sdílení fotek se často mění ve zvrácenost. Nejen na vlně patogenního chování v sociálních sítích cestuje internetem David Šťáhlavský s analytikem sítí Josefem Šlerkou.

Podle pravidelného glosátora dění ve virtuálním prostoru je ovšem pochopitelné, že každé nové mediu projde i svou fází zneužití. Protože nežijeme vně medií, ale přímo v mediích. Kam tedy směřuje jejich vývoj?

Že by se Facebook zapojil do průmyslu asi očekávat nelze, soudí J.Šlerka na okraj tématu Industry 4.0. Co ale naznačuje úmysl Marka Zuckerberga vystoupit na sjezdu amerických Republikánů?

Na příkladu jedné globální telekomunikační společnosti z Podnebesí se pořad pokusil poodhalit také budoucí roli Číny v digitálním prostoru.

Právě v budoucnosti bude platit ještě mnohem více než nyní, že kdo dokáže ovlivňovat sociální sítě, utváří i podobu celé společnosti. V případě internetu společnosti globální.