Kdy je marketing za hranicí dobrého vkusu?

19. listopad 2013
Radiofórum

Nové logo nymburského volejbalového týmu vzbudilo bouřlivé reakce, sportovci si totiž začali říkat „Nymburské svině". Proti tomu ale vystoupili mnozí rodiče i vedení města. Podle nich je název, byť neoficiální, vulgární a dehonestují, proto požadují, aby ho klub změnil.

Na druhé straně řadě marketingových odborníků se odvážný krok líbí, zejména s ohledem na to, že Nymburku se dříve říkalo Svinibrod.

Přijít s originálním marketingem, který pobaví nebo bude šokovat a lidé si ho zapamatují, není snadné, a to nejen v oblasti sportu. Často se proto stává, že reklamy překročí hranici dobrého vkusu a jsou sexistické, urážlivé nebo lživé.

Co do marketingu rozhodně nepatří? Jak podle vás vypadá neetická reklama? Platí stále, že i negativní reklama je dobrá?

Diskutujte s námi na našem Facebooku!

Hostem Zuzany Rejchové bude po 19:00 odborník na reklamu a marketing Jiří Mikeš z Vysoké školy ekonomické.

O tématech Radiofóra můžete diskutovat i vy. Stačí vyplnit náš formulář.

autor: Susana
Spustit audio

Více z pořadu

E-shop Českého rozhlasu

Víte, kde spočívá náš společný ukrytý poklad? Blíž, než si myslíte!

Jan Rosák, moderátor

slovo_nad_zlato.jpg

Slovo nad zlato

Koupit

Víte, jaký vztah mají politici a policisté? Kde se vzalo slovo Vánoce? Za jaké slovo vděčí Turci husitům? Že se mladým paním původně zapalovalo něco úplně jiného než lýtka? Že segedínský guláš nemá se Segedínem nic společného a že známe na den přesně vznik slova dálnice? Takových objevů je plná knížka Slovo nad zlato. Tvoří ji výběr z rozhovorů moderátora Jana Rosáka s dřívějším ředitelem Ústavu pro jazyk český docentem Karlem Olivou, které vysílal Český rozhlas Dvojka.