Kdy je marketing za hranicí dobrého vkusu?
Nové logo nymburského volejbalového týmu vzbudilo bouřlivé reakce, sportovci si totiž začali říkat „Nymburské svině". Proti tomu ale vystoupili mnozí rodiče i vedení města. Podle nich je název, byť neoficiální, vulgární a dehonestují, proto požadují, aby ho klub změnil.
Na druhé straně řadě marketingových odborníků se odvážný krok líbí, zejména s ohledem na to, že Nymburku se dříve říkalo Svinibrod.
Přijít s originálním marketingem, který pobaví nebo bude šokovat a lidé si ho zapamatují, není snadné, a to nejen v oblasti sportu. Často se proto stává, že reklamy překročí hranici dobrého vkusu a jsou sexistické, urážlivé nebo lživé.
Co do marketingu rozhodně nepatří? Jak podle vás vypadá neetická reklama? Platí stále, že i negativní reklama je dobrá?
Diskutujte s námi na našem Facebooku!
Hostem Zuzany Rejchové bude po 19:00 odborník na reklamu a marketing Jiří Mikeš z Vysoké školy ekonomické.
O tématech Radiofóra můžete diskutovat i vy. Stačí vyplnit náš formulář.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Víte, kde spočívá náš společný ukrytý poklad? Blíž, než si myslíte!
Jan Rosák, moderátor
Slovo nad zlato
Víte, jaký vztah mají politici a policisté? Kde se vzalo slovo Vánoce? Za jaké slovo vděčí Turci husitům? Že se mladým paním původně zapalovalo něco úplně jiného než lýtka? Že segedínský guláš nemá se Segedínem nic společného a že známe na den přesně vznik slova dálnice? Takových objevů je plná knížka Slovo nad zlato. Tvoří ji výběr z rozhovorů moderátora Jana Rosáka s dřívějším ředitelem Ústavu pro jazyk český docentem Karlem Olivou, které vysílal Český rozhlas Dvojka.