Kdo dnes nemá vlastní e-shop, neprodává, říká šéf firmy Shoptet Miroslav Uďan
Miroslav Uďan založil svou firmu na tvorbu e-shopů v roce 2009. Dnes patří Shoptet mezi nejznámější hotová e-shopová řešení na trhu. Loňský rok byl pro společnost v mnoha ohledech rekordní, ale také nesmírně náročný. Co si z něj Uďan odnesl do budoucna? A jak hodnotí digitalizaci státní správy?
Související
-
Na bitcoinu se dá vydělat obrovské množství peněz, ale také prodělat, varuje šéf brokerské firmy
„Investování je o tom stanovit si strategii, nedělat úplně zbytečné chyby a nacházet moderní instrumenty. A je potřeba se v tom jenom zorientovat,“ radí Marek Hatlapatka.
-
Respirátor i maska musí těsnit. Když to netěsní, je materiál jedno, radí ředitel Nanologix
Pro Nanologix se stala pandemie koronaviru příležitostí. Moderátor Václav Pešička si do magazínu Řečí peněz pozval zakladatele a ředitele společnosti Františka Bauera.
-
Nepřemýšlí, jak dělat papíry bez papírů, popisuje finský přístup k digitalizaci šéf IT firmy Lukasík
„Hlavní rozdíl v digitalizaci v Česku oproti severní Evropě je v pojetí důvěry. Finové jako občané věří vládě a jejím úřadům, vláda věří lidem a lidé si věří navzájem.“
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Víte, kde spočívá náš společný ukrytý poklad? Blíž, než si myslíte!
Jan Rosák, moderátor
Slovo nad zlato
Víte, jaký vztah mají politici a policisté? Kde se vzalo slovo Vánoce? Za jaké slovo vděčí Turci husitům? Že se mladým paním původně zapalovalo něco úplně jiného než lýtka? Že segedínský guláš nemá se Segedínem nic společného a že známe na den přesně vznik slova dálnice? Takových objevů je plná knížka Slovo nad zlato. Tvoří ji výběr z rozhovorů moderátora Jana Rosáka s dřívějším ředitelem Ústavu pro jazyk český docentem Karlem Olivou, které vysílal Český rozhlas Dvojka.