Bernard: Nejsme rasisti ani sexisti, reklamu s pin-up girls nestáhneme

30. červen 2017
Stanislav Bernard

Jaké prostředky je vhodné používat v reklamě a které už jsou za hranou? Tyto otázky znovu rozvířila kampaň humpoleckého pivovaru s obrázky pin-up girls. Organizace upozorňující na sexismus v reklamách, Stínová rada pro reklamu a další iniciativy poslaly spolumajiteli pivovaru Stanislavu Bernardovi otevřený dopis, v němž ho vyzývají, aby kontroverzní billboardy stáhl. „Nevidím k tomu jediný důvod. Pokud bychom jej našli, klidně bychom to udělali,“ říká Bernard.

Petra Havlíková z neziskové organizace Stínová rada pro reklamu, která je i členkou hnutí Nesehnutí, vysvětluje, že by ocenili stažení billboardů, ale i další řadu, která se vyvine tak, aby nebyly ženy znevažovány. Podívejte se na celou debatu na videu:

  • Krátká zpráva