Šíření koronaviru mohlo zabránit funkční call centrum. Jenže nevzniklo

16. listopad 2020

Česko je uprostřed koronavirové krize a zatím není jasné kdy a v jakém stavu se z ní vynoříme. Od jara prezentovala vláda veřejnosti jako hlavní opatření proti exponenciálnímu šíření takzvanou chytrou karanténu. Její nedílnou složkou je důsledné trasování nakažených a jejich kontaktů. To ale během září a října zcela selhalo. Proč nevzniklo externí call centrum? Měly být více posíleny hygieny? Lenka Kabrhelová mluví s reportérem Radiožurnálu Vojtěchem Srnkou.

Editace: Barbora Sochorová
Rešerše: Tomáš Roček
Zvukový mistr: David Kaiser
Hudba: Martin Hůla
S použitím zhudebněného projevu Andreje Babiše „Matematický model“.
Autor: Filip Beneš
autoři: Lenka Kabrhelová , Barbora Sochorová , Tomáš Roček
Spustit audio